Bine ați venit la Ebury® Blog

Informații și actualizări ale pieței expert pentru a vă ajuta să navigați pe piețele valutare mondiale în continuă schimbare

22

Oct

Blog

Recunoașterea unei înșelătorii

l

a Ebury vedem în continuare clienți care cad victime inselatoriilor. Deoarece înșelătoriile pot fi greu de recunoscut, dorim sa facem tot ceea ce este posibil pentru a crește gradul de conștientizare și pentru a ne menține clienții în siguranță. ( 2 min read )

întoarce-te
Matthew Hopper

La Ebury lucrăm în permanență pentru îmbunătățirea produselor și caracteristicilor noastre bazate pe ceea ce face cel mai mare impact asupra clienților noștri, ajutându-i să tranzacționeze la nivel internațional. Clienți au vorbit și noi am ascultat. Ebury Online este acum mai bun ca niciodată.

Iga Makhankova 31 July 2020

La Ebury obervam adesea că clienții noștri cad victimele fraudei ca urmare a conturilor de e-mail compromise.

izabela 9 June 2020

Ne sfătuim clienții să fie vigilenți împotriva fraudei, în special în ceea ce privește împărtășirea informațiilor financiare și personale, deoarece infractorii încearcă să valorifice pandemia Covid-19.

joanasaomiguel 3 April 2020

Protect against fraud

A fi o afacere internațională sau globală are multe avantaje: ești capabil să obții cele mai bune produse la prețuri de multe ori mai bune, să ai clienți diversi și să ai acces la cel mai bun bazin de talente atunci când recrutezi în întreaga lume.

Marta Alvarez 31 January 2020

Săptămâna aceasta este Săptămâna Internațională de Conștientizare a Fraudelor și dorim să profităm de această ocazie pentru a ne informa clienții.

Marta Alvarez 15 November 2019

Suntem bucuroși să vă anunțăm că Santander investește 400 mln euro în Ebury.

Marta Alvarez 4 November 2019

Autentificarea puternică a clienților (SCA) este o cerință a PSD2 pentru furnizorii de servicii de plată din Spațiul Economic European. Cerința asigură că plățile electronice sunt efectuate cu autentificare cu mai mulți factori, pentru a crește securitatea plăților electronice.

Rosie Sanderson 13 September 2019

Cercetările au arătat că 90% din toate încălcările datelor de securitate cibernetică sunt cauzate de erori umane – moreso decât tehnologia malware avansată. De fapt, un studiu recent a evidențiat faptul că aproape 65% dintre angajații companiilor nu și-au schimbat niciodată parola.

Rosie Sanderson 11 September 2019

security

Rosie Sanderson 1 August 2019

1 2 3 10