Autentificare puternică pentru clienți (SCA) Ce trebuie să știți

  • întoarce-te
  • Blog
  • Latest

13 September 2019

scris de
Rosie Sanderson

Content Marketing Executive

Ce este autentificarea puternică a clientului (SCA)?

Autentificarea puternică a clienților (SCA) este o cerință a PSD2 pentru furnizorii de servicii de plată din Spațiul Economic European.

C
erința asigură că plățile electronice sunt efectuate cu autentificare cu mai mulți factori, pentru a crește securitatea plăților electronice.

Ce înseamnă asta pentru tine?

Am făcut modificări la Ebury Online (EBO), astfel încât autentificarea cu doi factori (2FA) devine obligatorie la logare și crearea unei plăți.

Modificări la conectarea la Ebury Online

Când vă conectați la Ebury Online, veți avea opțiunea de a vă seta metoda de autentificare printr-un SMS pe numărul dvs. de telefon sau pe o aplicație de autentificare (de exemplu, Google Authenticator, Authy). Veți fi obligat să activați 2FA folosind una dintre aceste metode înainte de a putea accesa contul.

Când vă conectați la Ebury Online, va trebui să introduceți codul 2FA pe care îl primiți prin SMS sau Aplicația de autentificare. După ce vă conectați cu succes la Ebury Online cu 2FA, aveți opțiunea de a nu necesita un cod 2FA timp de 30 de zile.

Modificări ale plăților dvs. în Ebury Online

Când creați o plată în Ebury Online, vi se va solicita să configurați 2FA pentru plăți. Dacă aveți deja SMS activat ca metodă de autentificare pentru a vă conecta la Ebury Online, nu trebuie să parcurgeți procesul de configurare 2FA pentru plăți. Ebury vă va folosi numărul de telefon care este deja configurat pentru 2FA la conectare.

Atunci când instruiti o plată, veți primi un cod de 2FA prin SMS , care va conține detalii mascate de plata . Acest cod este o parolă unică specifică plății pe care o creați. Acest lucru îmbunătățește în mod semnificativ securitatea, întrucât este dificil pentru fraudatori să reproducă un cod 2FA valid.

acțiune