Recunoașterea unei înșelătorii

( 2 min read )

  • întoarce-te
  • Blog
  • Latest

22 October 2020

scris de
Matthew Hopper

la Ebury vedem în continuare clienți care cad victime inselatoriilor. Deoarece înșelătoriile pot fi greu de recunoscut, dorim sa facem tot ceea ce este posibil pentru a crește gradul de conștientizare și pentru a ne menține clienții în siguranță.

Coronavirus

Este important să fiți conștienți de înșelătoriile care încă se fac în acest moment cu ocazia coronavirusului. Înșelătorii care trebuie luate în considerare includ:

  • publicitate pentru măști de față sau echipamente medicale la prețuri ridicate
  • e-mailuri sau texte care pretind că sunt de la guvern
  • e-mailuri care vă oferă asigurări de viață împotriva Coronavirusului
  • oameni care vă bat la ușa și vă cer bani în scopuri caritabile

Dacă primiți e-mailuri sau mesaje text despre Coronavirus de la o persoană pe care nu o cunoașteți sau de la o adresă de e-mail neobișnuită, nu faceți clic pe linkuri și nu cumpărați nimic.
Nu oferiți bani sau detalii personale necunoscuților sau celor în care nu aveți încredere, de exemplu, cineva care vă bate la ușă și se oferă să vă ajute.

Ar putea fi o înșelătorie dacă:

  • O ofertă care pare prea bună pentru a fi adevărat – de exemplu, o vacanță mult mai ieftină decât v-ați așteptat
  • O persoană pe care nu o cunoașteți vă contactează pe neașteptate
  • Vi se cere să transferați bani rapid
  • Vi se cere să plătiți într-un mod neobișnuit
  • Vi se cere să oferiți informații personale precum parole sau coduri PIN
  • Nu vi se transmite confirmarea scrisă a ceea ce a fost convenit

Protejează-te online

Dacă cumpărați ceva de pe un site pe care nu l-ați mai accesat până acum, petreceți câteva minute verificându-l înainte de a cumpăra. Începeți prin a verifica termenii și condițiile.

Adresa companiei ar trebui să aibă un nume de stradă, nu doar un cod poștală.
Verificați părerile altor oamenii despre companie. Merită să căutați recenzii pe diferite site-uri, nu vă bazați pe recenziile pe care compania le-a pus pe propriul site.

Dacă vedeți un lacăt în bara de adrese a browserului dvs., va rugam sa fiți foarte atenți, pentru că acest lucru nu vă garantează că efectuați cumpărături de la o companie reală.

Asigurați-vă conturile online

Asigurați-vă că aveți o parolă puternică pentru conturile dvs. de e-mail pe care nu le utilizați în altă parte.
Unele site-uri vă permit să adăugați un al doilea pas când vă conectați la contul dvs. Aceasta este cunoscută sub numele de „autentificare cu doi factori”. Acest lucru îngreunează accesul la conturile dvs.

Dacă observați o activitate suspectă în contul dvs. sau dacă ați fost victima unei fraude, vă rugăm să trimiteți un e-mail la [email protected].

acțiune