Politica de Confidențialitate

Ebury Partners Belgium NV/SA („noi”, „nouă” sau „nostru”) își asumă angajamentul de a vă proteja și respecta confidențialitatea.

Parte a activității noastre obișnuite, colectăm anumite informații personale ale clienților noștri. Acest set de politici stabilește temeiul pentru procesarea informațiilor personale pe care le colectăm sau pe care ni le furnizează clienții. Vă rugăm să citiți politicile cu atenție, pentru a înțelege practicile noastre cu privire la informațiile dvs. personale.

Accesând www.ebury.com, online.ebury.com sau bos.eburypartners.com („Site-urile noastre”), acceptați și vă exprimați acordul privind practicile descrise în aceste politici.

În scopul Regulamentului General Privind Protecţia Datelor („Regulamentul”):

Operator date personale Funcționar pentru protecția datelor personale
Ebury Partners Belgium NV/SA, Kunstlaan 52, 1000 Bruxelles, Belgia

Telefon: +32 (0) 2 891 03 42

Email: info@ebury.com

Ebury Partners UK Limited, 100 Victoria Street, London, SW1E 5JL. 

Telefon: +44 (0) 20 7197 9900

Email: dpo@ebury.com

Puteți contacta direct Funcționarul nostru pentru protecția datelor personale cu orice întrebări privind protecția datelor personale.

Aveți dreptul de a înregistra o reclamație la Autoritatea de Supraveghere. În scopul procesării noastre, Autoritatea principală de supraveghere este:

Lead Supervisory Authority
Data Protection Authority
Rue de la Presse 35, 1000 Bruxelles

Telefon: +32 (0)2 274 48 00

Email: contact@apd-gba.be

Pagină web: https://www.dataprotectionauthority.be

 

Avem dreptul de a colecta și procesa următoarele date despre dvs.:

Informații pe care ni le furnizați dvs.

  • Ne puteți furniza informații despre dvs. completând formularele de pe site-urile noastre sau corespondând cu noi prin telefon, e-mail sau alte modalități. Acestea includ informații pe care le furnizați când vă înregistrați pentru utilizarea site-urilor noastre, când vă abonați la serviciile noastre, plasați o comandă sau tranzacționați pe site-urile noastre sau când raportați o problemă cu site-urile noastre. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon, informații financiare și legate de credite.
  • Ne puteți oferi informații privind beneficiari, acționari, administratori și directori, pentru a ne facilita furnizarea serviciilor. Pentru aceasta puteți utiliza formularele de contact de pe site-urile noastre sau puteți coresponda cu noi telefonic, prin e-mail sau prin alte modalități. Informațiile pe care ni le oferiți pot include numele acestor persoane, adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon, informații financiare și legate de credite.

 

Informații pe care le colectăm noi despre dvs.

La fiecare vizită pe paginile noastre web, putem colecta automat următoarele informații:

  • informații tehnice, inclusiv adresa protocolului de internet (IP) folosită pentru a vă conecta calculatorul la internet, informațiile dvs. de autentificare, tipul și versiunea de browser, setările dvs. de fus orar, tipurile și versiunile de plug-in-uri pentru browser, sistemul de operare și platforma;
  • informații despre vizita dvs, inclusiv fluxul de clicluri de tip adresă uniformă pentru localizarea resurselor (URL) către, prin și dinspre paginile noastre web (inclusiv dată și timp); produsele vizualizate sau căutate; timpi de răspuns al paginilor, erori de descărcare, durata vizitelor pe anumite pagini, informații despre interacțiunea pe pagină (cum este navigarea, clicuri și treceri cu mouse-ul) și metodele folosite pentru a pleca de pe pagină și orice număr de telefon folosit pentru a suna la numărul serviciului nostru pentru clienți.


Informații pe care le primim din alte surse

  • Putem primi informații despre dvs. dacă folosiți orice alte pagini web pe care le operăm sau alte servicii pe care le furnizăm. Aceste date pot fi partajate intern și combinate cu date colectate pe această pagină web. 
  • De asemenea, colaborăm îndeaproape cu terțe părți (incluzând, de exemplu, agenți de introducere, parteneri de afaceri, subcontractori pentru servicii tehnice, plăți și livrare, rețele de publicitate, furnizori de rapoarte analitice, furnizori de informații de căutare, agenții de referință pentru credite) și putem primi informații despre dvs. de la acestea. 

După ce primim informațiile, ne vom asigura că sunt în conformitate deplină cu Regulamentul.

 

Module Cookie

Pentru procesarea modulelor cookie funcționează regula „Consimțământului Implicit”. Prima dată când accesați site-urile noastre vă vom informa cu privire la modulele cookie pe care le utilizăm, iar continuând navigarea pe site-urile noastre acceptați implicit utilizarea modulelor cookie de către compania noastră.

Un modul cookie este un fișier text foarte mic memorat în computerul dvs., care ne permite să vă diferențiem de alți utilizatori ai site-urilor noastre. Aceste module ne ajută să vă oferim o experiență plăcută atunci când navigați site-urile noastre. Utilizăm următoarele tipuri de module cookie:

  • Module cookie absolut necesare. Acestea sunt module cookie necesare funcționării site-urilor noastre. Includ, de exemplu, module cookie care vă permit să vă autentificați în zone securizate ale site-urilor noastre.
  • Module cookie pentru analiză/performanțe. Aceste ne permit să identificăm și să contorizăm numărul de vizitatori și să observăm modul cum navighează vizitatorii prin site-urile noastre. Acest proces ne ajută să îmbunătățim funcționarea site-urilor noastre, de exemplu asigurându-ne că utilizatorii găsesc cu ușurință ceea ce caută.
  • Module cookie pentru funcționalitate. Acestea sunt utilizate pentru a vă recunoaște atunci când reveniți pe site-urile noastre. Acest lucru ne permite să personalizăm conținutul în funcție de utilizator, memorând preferințele acestuia (de exemplu alegerea limbii sau regiunii).

Vă rugăm să rețineți că și alte entități ar putea utiliza module cookie (cum ar fi rețele de publicitate și furnizori de servicii precum analiza traficului web), asupra cărora nu avem niciun fel de control. Este probabil ca aceste module cookie să fie de tip analiză/performanțe sau cu sarcini precise.

Puteți bloca modulele cookie, activând opțiunile browser-ului care vă permit refuzul tuturor sau anumitor module cookie. Cu toate acestea, vă rugăm să aveți în vedere faptul că, dacă blocați toate modulele cookie (inclusiv cele esențiale), există posibilitatea să nu puteți accesa conținutul site-urilor noastre sau părți ale acestuia.

 

Cum utilizăm datele dvs.

Informații pe care ni le furnizați.  Vom folosi aceste informații:

  • pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din orice contracte încheiate între dvs. și noi și pentru a vă furniza informațiile, produsele și serviciile pe care le-ați solicitat de la noi;
  • pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din orice contracte încheiate între noi și terțe părți privind serviciile furnizate către dvs.; 
    • Informațiile dvs. vor fi folosite în aceste circumstanțe numai pentru îndeplinirea contractului cu dvs.; sau 
    • acolo unde există un interes legitim definit, în scopul monitorizării relației contractuale dintre noi și terțele părți implicate în relația cu dvs.
  • pentru a vă furniza informații despre alte produse și servicii pe care le oferim;
    • în cazul în care sunteți un client privat existent, vă vom contacta numai cu informații despre bunurile și serviciile similare cu cele care au făcut obiectul unei vânzări anterioare sau negocieri a unei vânzări către dvs. 
    • în cazul în care sunteți un client privat nou, vă vom contacta numai dacă ați fost de acord cu acest lucru. Dacă nu doriți să folosim datele dvs. în acest fel, vă rugăm să bifați căsuța corespunzătoare situată în formularul prin care colectăm datele dvs. 
    • în cazul în care sunteți un client corporate/de afaceri, vă vom contacta în cazurile pentru care am identificat un interes legitim privind serviciile pe care le oferim și afacerea dvs.
    • Vă puteți retrage consimțământul în orice moment folosind linkurile de la sfârșitul mesajelor de marketing pe care le primiți de la noi, sau contactând DPO.
  • pentru a vă notifica despre modificări ale serviciului nostru;
  • pentru a răspunde la orice întrebări transmise prin paginile noastre web, sau prin telefon, e-mail sau în alt fel.
  • pentru a ne conforma cu obligațiile legale pe care le avem în calitate de operator de date personale și ca activitate reglementată. Acestea includ:
    • folosirea informațiile personale necesare pentru a ne conforma cu obligațille legale și reglementare privind combaterea spălării banilor și finanțarea terorismului;
    • detectarea, prevenirea și urmărirea fraudei sau furtului, ca și prevenirea utilizării ilegale sau interzise a serviciilor noastre, sau alte activități ilegale sau ilicite. 
    • monitorizarea și raportarea problemelor de conformitate. 
    • Acest lucru poate include în plus folosirea informațiilor dvs. personale pentru a valida și autentifica identitatea dvs. și utilizarea terțelor părți pentru a ne ajuta în acest sens. Vezi Informații pe care le divulgăm despre dvs.
  • în cazul în care este necesar să protejăm interesele dvs. vitale sau cele ale unei alte persoane individuale
  • în cazul sarcinilor efectuate în interesul public sau în exercițiul autorității oficiale investite în noi

 

Informații pe care le colectăm noi despre dvs. – Vom folosi aceste informații:

  • pentru a administra site-urile noastre și pentru operațiuni interne, inclusiv depanare, analiza datelor, testare, statistici și cercetări
  • pentru a ne îmbunătăți site-urile, asigurându-ne că conținutul acestora este prezentat în cel mai eficient mod pentru dvs. și computerul dvs.;
  • pentru a vă permite să participați la elemente interactive ale serviciilor noastre, dacă alegeți să faceți acest lucru;
  • ca parte a eforturilor noastre de a ne menține site-urile sigure și protejate;
  • pentru a măsura și a înțelege eficiența campaniilor publicitare pe care vi le prezentăm dvs. și altor persoane și a furniza reclamele relevante pentru dvs.

 

Informații pe care le primim din alte surse. – Vom folosi aceste informații:

Ne rezervăm dreptul de a combina aceste informații cu cele furnizate de dvs. și cele colectate de noi despre dvs. Puteți utiliza aceste informații și pe cele combinate în scopurile descrise anterior (în funcție de tipul informațiilor primite).

 

Informații pe care le divulgăm despre dvs.

Putem divulga informațiile dvs. personale oricărui membru al grupului nostru, respectiv filialelor noastre, reprezentanțelor, sucursalelor, companiei principale și filialelor acesteia, după cum este definit în secțiunea 1.159 din Legea Britanică privind Funcționarea Companiilor din 2006.

Nu vom vinde niciodată informațiile dvs. personale fără consimțământul dvs. Am putea împărți informațiile dvs. cu anumiți terți. Atunci când acest lucru este necesar, ne obligăm să respectăm în totalitate prevederile Regulamentului. Acestea sunt tipurile de organizații cu care am putea împărți informațiile dvs. personale:

  • Parteneri de afaceri, furnizori și subcontractori, pentru îndeplinirea oricărui contract pe care îl semnăm cu aceștia sau cu dvs.
  • Furnizori de servicii analitice și motoare de căutare, care ne sprijină în îmbunătățirea și optimizarea site-urilor noastre.
  • Agenții de credit, pentru a evalua scorul dvs. de credit, dacă acest lucru reprezintă o condiție a unui contract semnat cu dvs.

 

Ne rezervăm dreptul de a transmite informațiile dvs. personale unor organizații terțe:

  • Dacă achiziționăm sau vindem o afacere sau active ale companiei, caz în care putem transmite informațiile dvs. personale potențialului cumpărător sau vânzător al unei astfel de afaceri sau activ.
  • Dacă Ebury Partners Belgium NV/SA sau masa activelor sale este achiziționată de o altă companie, caz în care informațiile personale ale clienților companiei vor reprezenta unul dintre activele transferate.
  • Dacă avem obligația să dezvăluim sau să transmitem informațiile dvs. personale pentru a respecta prevederile legale în vigoare sau pentru a pune în aplicare Condițiile de Utilizare sau Termenele și Condițiile noastre și alte acorduri; sau pentru a proteja drepturile, proprietatea sau siguranța noastră, a grupului nostru de companii, a clienților sau a altor persoane. Acest aspect implică schimbul de informații cu alte companii și organizații, în scopul protecției împotriva fraudelor și a reducerii riscurilor în cazul creditelor.

 

Unde stocăm informațiile dvs. personale

Datele colectate de la dvs. pot fi transferate și stocate într-o destinație din afara Spațiului Economic European („SEE”). Aceste informații ar putea fi procesate de personal din afara SEE, care lucrează pentru noi sau pentru unul dintre furnizorii noștri. Personalul acesta se poate ocupa, printre altele, de finalizarea comenzii dvs., de procesarea detaliilor dvs. de plată și de furnizarea de servicii de relații cu clienții. Când aceste transferuri sunt necesare, ele vor fi efectuate cu respectarea integrală a prevederilor Regulamentului.

În mod specific, la Ebury Partners Belgium NV/SA, putem să transferăm datele dvs. fie în Marea Britanie, fie în SUA.

Dacă datele sunt transferate în Marea Britanie, acest lucru este realizat în baza termenilor acordurilor tranzitorii dintre Marea Britanie și Uniunea Europeană, susținute prin utilizarea Clauzelor contractuale standard pentru transferuri interne ale Ebury. Cu privire la transferurile în SUA, putem transfera informațiile dvs. personale în baza Scutului de confidențialitate EU-US. 

Toate informațiile dvs. personale vor beneficia de un nivel înalt de protecție atunci când sunt procesate, indiferent dacă aceste activități sunt desfășurate de noi, subcontractorii noștri sau agenți.

Toate informațiile pe care ni le transmiteți sunt stocate sub controlul nostru. Toate tranzacțiile de plată sunt criptate. În cazul în care v-am transmis (sau v-ați ales) o parolă care vă permite să accesați anumite zone ale site-ului nostru, vă asumați responsabilitatea completă pentru păstrarea confidențialității parolei. Vă rugăm să nu transmiteți nimănui această parolă.

Din păcate, transmiterea de informații prin intermediul internetului nu este pe deplin sigură. Cu toate că depunem toate eforturile pentru protejarea informațiilor dvs. personale, nu putem garanta securitatea datelor transmise site-urilor noastre; transmiterea de date se desfășoară pe riscul dvs. După ce primim informația, utilizăm proceduri stricte și elemente de securitate pentru a preveni accesul neautorizat.

Dacă aveți îndoieli cu privire la o anumită metodă de transmitere a datelor, vom lua toate măsurile necesare pentru a asigura o metodă alternativă.

 

Drepturile dvs.

Puteți contacta responsabilul cu protecția datelor, utilizând adresa dpo@ebury.com, pentru a vă exercita drepturile. Atunci când vă exercitați drepturile, vă vom informa în orice moment cu privire la motivele legitime care ne-ar putea determina să continuăm procesarea datelor dvs.

Aveți dreptul de a ne solicita informații dacă vă procesăm datele personale și de a solicita lămuriri cu privire la modul de colectare, stocare și procesare a acestor date.

Aveți dreptul de a accesa informațiile gratuite despre datele dvs. personale pe care le deținem, chiar dacă acestea au fost transferate într-o altă țară sau către o organizație internațională și sistemele de protecție aferente.

Aveți dreptul de a recepționa toate datele dvs. personale pe care le deținem, într-un format electronic utilizat în mod curent.

În cazul în care informațiile pe care le deținem nu sunt corecte sau sunt incomplete, aveți dreptul de a solicita corectarea acestor informații și ne obligăm să facem acest lucru în cel mai scurt timp posibil.

Aveți dreptul de a ne solicita ștergerea oricăror informații ale dvs. procesate de noi, în cazul în care procesarea acestora nu mai este necesară.

În cazul în care v-ați exprimat anterior consimțământul pentru procesarea informațiilor dvs. personale, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul și de a ne solicita încetarea procesării datelor aferente consimțământului respectiv. De asemenea, aveți dreptul de a vă exprima obiecțiile cu privire la procesarea datelor dvs. personale.

 

Site-uri externe

Ocazional, site-ul nostru ar putea conține link-uri către și din partea altor site-uri ale rețelei noastre de parteneri, furnizori de publicitate și afiliați. Dacă urmați un link către aceste site-uri, vă rugăm să aveți în vedere faptul că acestea au propriile politici privind datele personale și nu ne asumăm răspunderea sau responsabilitatea pentru aceste politici. Vă rugăm să consultați aceste politici înainte să transmiteți informații personale acestor site-uri.

 

Păstrarea datelor

Perioada păstrării datelor dvs. depinde de reglementările în vigoare pe care trebuie să le respectăm în calitate de organizație reglementată. După expirarea acestei perioade, datele personale vor fi șterse în siguranță, atât timp cât acestea nu sunt necesare derulării unui contract, inițierii unui contract sau altor proceduri legale.

 

Modificări aduse politicii privind datele personale

Această politică a fost actualizată ultima oară la data de <INTRODUCEȚI DATA PUBLICĂRII>. Orice modificări aduse ulterior politicii privind datele personale vor fi afișate pe această pagină și, dacă este cazul, vă vor fi transmise prin e-mail. Vă rugăm să verificați frecvent eventualele actualizări sau modificări aduse politicii privind datele personale.