Notificarea noastră de confidențialitate

1. Introducere

Ebury Partners Belgium NV/SA („Noi”, „Noi” sau „Nostru”) se angajează să vă protejeze și să vă respecte confidențialitatea.

Ca parte a operațiunii noastre normale de afaceri, colectăm anumite informații personale de la clienții noștri. Această notificare de confidentialitate stabilește baza pe care procesăm orice astfel de informații personale pe care le colectăm sau pe care ni le furnizați. Vă rugăm să citiți cu atenție această notificare pentru a înțelege practicile noastre cu privire la informațiile personale.

Vizitând www.ebury.ro, online.ebury.com sau bos.eburypartners.com („Site-urile noastre”) acceptați și sunteți de acord cu practicile descrise în această notificare.

2. Informațiile noastre de contact

În scopul protecției datelor, Regulamentul general privind protecția datelor (GDPR) („Regulament”):

Operator de date Responsabil pentru protecția datelor
Ebury Partners Belgium NV/SA, Kunstlaan 52, 1000 Bruxelles, Belgia

Telefon: +32 (0) 2 891 03 42

Email: [email protected]

Ebury Partners UK Limited, 100 Victoria Street, London, SW1E 5JL. 

Telefon: +44 (0) 20 7197 9900

Email: [email protected]

Puteți contacta direct responsabilul nostru cu protecția datelor pentru orice întrebări legate de protecția datelor.

Foloseste acest link pentru a completa o cerere de confidențialitate/reclamație.

3. Cum să depuneți o plângere

Aveți dreptul de a depune o plângere la Autoritatea dumneavoastră de Supraveghere. În scopul prelucrării noastre, autoritatea de supraveghere principală este:

Autoritatea de supraveghere principală Autoritatea
de protecție a datelor
Rue de la Presse 35, 1000 Bruxelles
Telefon: +32 (0)2 274 48 00
mail: [email protected]
Site: https: //www.dataprotectionauthority.be

4. Tipul de informații personale pe care le colectăm

Putem colecta și prelucra următoarele date despre dumneavoastră:

Informații pe care ni le oferiți prin utilizarea site-urilor noastre sau a serviciilor noastre.
Ne puteți oferi informații despre dvs. completând formulare de pe site-urile noastre sau comunicand cu Noi prin telefon, e-mail sau în alt mod. Acestea includ informațiile pe care le furnizați atunci când vă înregistrați pentru a utiliza site-urile noastre, vă abonați la serviciile noastre, plasați o comandă sau efectuați tranzacții pe site-urile noastre sau raportați o problemă cu site-urile noastre.

Informațiile pe care ni le oferiți pot include:

  • Informații de contact, cum ar fi numele, adresa, adresa dvs. de e-mail și numărul de telefon
  • Informații de identificare, cum ar fi documente de identitate certificate, dovada adresei sau documentația comercială, inclusiv
    detaliile dvs. personale. Informații
  • financiare și de credit

Ne puteți oferi informații referitoare la beneficiari, acționari, administratori și directori pentru a ne permite să furnizăm serviciile noastre. Acest lucru se poate face prin completarea formularelor de pe site-urile noastre sau prin corespondența cu Noi prin telefon, e-mail sau în alt mod. Trebuie să obțineți consimțământul corespunzător înainte de a ne dezvălui astfel de informații. Informațiile pe care ni le oferiți pot include numele lor, adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon, informații financiare și de credit.

Ne puteți oferi informații referitoare la alte conturi deținute de alte instituții financiare pentru a ne permite să va furnizăm serviciile. Acest lucru se poate face prin completarea formularelor de pe site-urile noastre sau prin corespondența cu Noi prin telefon, e-mail sau în alt mod. Trebuie să obțineți consimțământul corespunzător înainte de a ne dezvălui astfel de informații. Informațiile pe care ni le oferiți pot include codul bancar, țara băncii, tipul de cont, numele băncii și numărul contului.

Informații pe care le colectăm despre dvs. atunci când utilizați site-urile noastre.
Cu fiecare vizită pe site-urile noastre, putem colecta automat următoarele informații: informații

  • tehnice, inclusiv adresa de protocol de internet (IP) utilizată pentru a vă conecta computerul la internet, informațiile dvs. de conectare, tipul de browser și versiunea, setarea fusului orar, tipurile și versiunile de plug-in de browser, sistemul de operare și platforma;
  • informații despre vizita dvs., inclusiv fluxul complet de clicuri URL (Uniform Resource Locators) către, prin și de pe site-urile noastre (inclusiv data și ora); produsele pe care le-ați vizualizat sau căutat; timpii de răspuns a paginii, erorile de descărcare, durata vizitelor pe anumite pagini, informații despre interacțiunea paginii (cum ar fi derularea, clicurile și trecerea mouse-ului) și metodele utilizate pentru a naviga în afara paginii și orice număr de telefon folosit pentru a apela numărul serviciului nostru pentru clienți .

Informații pe care le primim din alte surse atunci când ne furnizăm serviciile.

  • Este posibil să primim informații despre dvs. dacă utilizați alte site-uri web pe care le operăm sau alte servicii pe care le oferim. Aceste date pot fi partajate intern și combinate cu datele colectate pe acest site.
  • De asemenea, lucrăm îndeaproape cu terți (inclusiv, de exemplu, parteneri de afaceri, subcontractanți în servicii tehnice, de plată și livrare, rețele de publicitate, furnizori de analize, furnizori de informații de căutare, agenții de referință de credit) și putem primi informații despre dvs. de la lor.

Unde primim informații Ne vom asigura că acestea vor fi în deplină conformitate cu Regulamentul.

5. Cookie

Urmăm baza „Consimțământ expres” pentru procesarea cookie-urilor. Prima dată când vizitați site-urile noastre, vă vom informa despre cookie-urile pe care le folosim și vi se va oferi opțiunea de a vă da acordul pentru utilizarea cookie-urilor. Unele cookie-uri sunt strict necesare pentru funcționarea site-urilor noastre.

Un cookie este un fișier text foarte mic plasat pe computerul dumneavoastră, care ne permite să vă distingem de alți utilizatori ai site-urilor noastre. Aceste cookie-uri ne ajută să vă oferim o experiență bună atunci când navigați pe site-urile noastre.
Folosim următoarele cookie-uri:

  • Cookie-uri strict necesare. Acestea sunt cookie-uri care sunt necesare pentru funcționarea site-urilor noastre. Acestea includ, de exemplu, module cookie care vă permit să vă conectați în zonele securizate ale site-urilor noastre.
  • Cookie-uri analitice/performante. Ne permit să recunoaștem și să numărăm numărul de vizitatori și să vedem cum vizitatorii se deplasează pe site-urile noastre atunci când le folosesc. Acest lucru ne ajută să îmbunătățim modul în care funcționează site-urile noastre, de exemplu, asigurarea că utilizatorii găsesc cu ușurință ceea ce caută.
  • Cookie-uri de funcționalitate. Acestea sunt folosite pentru a vă recunoaște atunci când reveniți pe site-urile noastre. Acest lucru ne permite să personalizăm conținutul nostru pentru dvs., amintindu-va preferințele (de exemplu, alegerea limbii sau a regiunii).

Vă rugăm să rețineți că terții (inclusiv, de exemplu, rețelele de publicitate și furnizorii de servicii externe, cum ar fi serviciile de analiză a traficului web) pot utiliza și cookie-uri, asupra cărora nu avem control. Aceste cookie-uri pot fi cookie-uri analitice/de performanță sau cookie-uri de direcționare.

Puteți bloca cookie-urile activând setarea din browser care vă permite să refuzați setarea tuturor sau a unor module cookie. Cu toate acestea, dacă utilizați setările browserului pentru a bloca toate modulele cookie (inclusiv modulele cookie esențiale), este posibil să nu puteți accesa toate sau părți ale site-urilor noastre.

6. Cum folosim informațiile dvs.

Informațiile pe care ni le furnizați. Vom folosi aceste informații așa cum sunt recunoscute în temeiul și în conformitate cu legile aplicabile privind protecția datelor:

  • pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din orice contract încheiat între dvs. și noi și pentru a vă furniza informații, produse și servicii pe care ni le solicitați;
  • pentru a ne îndeplini obligațiile care decurg din orice contracte încheiate între noi și terți în legătură cu serviciile furnizate;
    • Informațiile dumneavoastră vor fi utilizate numai în aceste circumstanțe în executarea unui contract cu Dvs.;
    • în cazul în care există un interes legitim definit, în scopul monitorizării relației contractuale dintre Noi și terții implicați în relația cu Dvs.; și
    • atunci când prelucrarea este în interesul legitim al Ebury sau al unei alte părți, iar aceste interese nu sunt supuse intereselor sau drepturilor dumneavoastră în protecția datelor dumneavoastră cu caracter personal. Aceasta poate include prelucrarea datelor Dvs. pentru (i) identificarea sau prevenirea tranzacțiilor suspecte sau cu risc ridicat sau a activităților frauduloase, cercetări interne și evaluări analitice, (ii) în scopul comunicării cu dvs. și (iii) pentru a vă informa despre noi produse și servicii pe care le oferim oferă sau promovează noi produse și servicii ale altor părți despre care credem că ar putea fi de interes pentru tine. Înainte de a prelucra datele dumneavoastră cu caracter personal pentru a ne urmări interesele legitime în scopurile prezentate în această politică, stabilim dacă o astfel de prelucrare este necesară și luăm în considerare cu atenție impactul activităților noastre de prelucrare asupra drepturilor și libertăților dumneavoastră fundamentale. În general, am stabilit că o astfel de prelucrare este necesară pentru interesele noastre legitime și că prelucrarea pe care o efectuăm nu are un impact negativ asupra acestor drepturi și libertăți.
  • pentru a vă oferi informații despre alte produse și servicii pe care le oferim;
    • în cazul în care sunteți un client privat existent, vă vom contacta doar cu informații despre bunuri și servicii similare cu cele care au făcut obiectul unei vânzări anterioare sau al negocierilor de vânzare către dvs.
    • în cazul în care sunteți un nou client privat, vă vom contacta numai dacă ați fost de acord cu acest lucru. Dacă nu doriți să vă folosim datele în acest fel, vă rugăm să bifați caseta relevantă situată pe formularul pe care vă colectăm datele.
    • în cazul în care sunteți un client corporativ/de afaceri, vă vom contacta acolo unde am identificat un interes legitim în legătură cu serviciile pe care le oferim și afacerea dumneavoastră.
    • Puteți retrage acest consimțământ în orice moment, utilizând linkurile furnizate în partea de jos a e-mailurilor de marketing de la noi sau contactând DPO-ul nostru.
  • pentru a vă anunța cu privire la modificările aduse serviciului nostru;
  • pentru a răspunde la orice întrebare pe care ați făcut-o prin site-urile noastre sau prin telefon, e-mail sau în alt mod.
  • pentru a ne conforma obligațiilor legale cărora ne supunem în calitate de operator de date și de afaceri reglementate. Aceasta include:
    • utilizarea informațiilor personale necesare pentru a respecta obligațiile legale și de reglementare legate de combaterea spălării banilor și finanțarea terorismului;
    • detectarea, prevenirea și urmărirea penală a fraudei sau furtului, precum și prevenirea utilizării ilegale sau interzise a serviciilor noastre sau a altor activități ilegale sau ilegale.
    • monitorizarea și raportarea problemelor de conformitate.
    • Aceasta poate include, în plus, utilizarea informațiilor dumneavoastră personale pentru a vă valida și autentifica identitatea și utilizarea unor terțe părți pentru a ne ajuta să facem acest lucru. Vezi informațiile pe care le dezvăluim despre tine.
  • acolo unde este necesar pentru a vă proteja interesele vitale sau ale unei alte persoane fizice.
  • atunci când îndeplinesc sarcini îndeplinite în interes public sau în exercitarea autorității oficiale investite în Noi.

Informații pe care le primim din alte surse. Vom folosi aceste informații:

putem combina aceste informații cu informațiile pe care ni le oferiți și cu informațiile pe care le colectăm despre dumneavoastră. Putem folosi aceste informații și informațiile combinate în scopurile menționate mai sus (în funcție de tipurile de informații pe care le primim).

Informații pe care le dezvăluim despre dvs.

Putem împărtăși informațiile dvs. personale cu orice membru al grupului Nostru, ceea ce înseamnă sucursalele noastre, birourile noastre reprezentative, filialele noastre, compania noastră supremă și filialele sale, așa cum sunt definite în secțiunea 2 art. 2 din Legea 129/2019. Orice astfel de partajare se va face în deplină conformitate cu Legea.

Nu vom vinde niciodată datele dumneavoastră cu caracter personal fără consimțământul dumneavoastră. Este posibil să împărtășim informațiile dumneavoastră cu terți selectați; acolo unde este necesar, suntem obligați să respectăm toate aspectele regulamentului. Următoarele sunt tipurile de organizații cu care putem partaja unele dintre informațiile dumneavoastră personale:

  • Parteneri de afaceri, furnizori și subcontractanți pentru îndeplinirea oricărui contract pe care îl încheiem cu ei sau cu dumneavoastră.
  • Furnizori de analize și motoare de căutare care ne asistă în îmbunătățirea și optimizarea site-urilor noastre.
  • Agenții de referință de credit în scopul evaluării scorului dvs. de credit, atunci când aceasta este o condiție pentru ca Noi să încheiem un contract cu dvs.
    • Identitățile CRA-urilor și modurile în care acestea utilizează și partajează informațiile personale sunt explicate mai detaliat la https://www.experian.co.uk/crain
    • Capita Identity Solutions: https://www.securitywatchdog.org .uk/privacy-policy
    • Trulioo: https://www.trulioo.com/privacy
  • În cazul în care oferiți consimțământul, servicii de verificare a identității în scopul confirmării identității dumneavoastră prin aplicații online:
  • Poliția și agențiile de aplicare a legii, acolo unde legea este obligată să facă acest lucru.
  • Suntem participanti la programul Amazon furnizor de servicii de plată („PSP”), care este conceput pentru a spori capacitatea acestuia de a detecta, de a preveni și de a lua măsuri împotriva actorilor răi, astfel încât Amazon și PSP-urile participanți să poată continua să protejeze clienții și vânzătorii de fraudă și abuz. În calitate de PSP, dacă contul dvs. Ebury este înregistrat la Amazon, am împărtăși cu Amazon anumite date colectate în timpul procesului de integrare și pe măsură ce utilizați Serviciile noastre. Acestea pot include date colectate de noi în cadrul obligației de combatere a spălării banilor, cum ar fi date de identificare, informații de contact și detalii privind conturile dumneavoastră la Ebury și contul dumneavoastră bancar. Dacă Amazon vă dezactivează sau închide contul la ei din cauza (i) abuzului, fraudei, activității ilegale, (ii) unei încălcări a termenilor și condițiilor acestora sau (iii) Amazon a inițiat un litigiu sau acțiuni de executare împotriva dvs., este posibil să împărtășim informații suplimentare , inclusiv informații legate de tranzacții din contul dvs. la noi.

Putem dezvălui informațiile dumneavoastră personale către terți:

  • În cazul în care vindem sau cumpărăm orice afacere sau active, caz în care putem dezvălui informațiile dumneavoastră personale potențialului vânzător sau cumpărător al unei astfel de afaceri sau active.
  • Dacă Ebury Partners Belgium NV/SA sau aproape toate activele sale sunt achiziționate de o terță parte, caz în care informațiile personale deținute de aceasta despre clienții săi vor fi unul dintre activele transferate.
  • Dacă avem datoria de a dezvălui sau de a partaja informațiile dumneavoastră personale pentru a ne conforma cu orice obligație legală sau pentru a aplica sau aplica Termenii noștri de utilizare sau Termenii și condițiile și alte acorduri; sau pentru a proteja drepturile, proprietatea sau siguranța noastră, a companiilor din grupul nostru, a clienților sau a altora. Aceasta include schimbul de informații cu alte companii și organizații în scopul protecției împotriva fraudei și al reducerii riscului de credit.

7. Unde stocăm informațiile dumneavoastră personale

Datele pe care le colectăm de la dumneavoastră pot fi transferate și stocate la o destinație în afara Spațiul Economic European („SEE”). De asemenea, poate fi procesat de personalul care operează în afara SEE care lucrează pentru Noi sau pentru unul dintre furnizorii Noștri. Un astfel de personal poate fi angajat, printre altele, în îndeplinirea comenzii dumneavoastră, procesarea detaliilor dumneavoastră de plată și furnizarea de servicii de asistență. Atunci când aceste transferuri sunt necesare, acestea se vor face în deplină conformitate cu Regulamentul.

În mod specific, este posibil să vă transferăm datele fie în Regatul Unit , fie în SUA.

În cazul în care datele sunt transferate într-o altă jurisdicție, acest lucru se face în conformitate cu legile relevante privind protecția datelor, susținute de utilizarea Clauzelor Contractuale Standard pentru transferurile interne către Ebury. În legătură cu transferurile către SUA, putem transfera informații personale prin utilizarea Clauzelor Contractuale Standard și a măsurilor suplimentare, după cum este necesar.

Toate informațiile dumneavoastră personale vor beneficia de un nivel ridicat de protecție oriunde sunt procesate și indiferent dacă sunt deținute de noi, de contractorii sau agenții noștri.

Toate informațiile pe care ni le furnizați sunt stocate sub controlul nostru. Orice tranzacție de plată va fi criptată. Acolo unde v-am dat (sau unde ați ales) o parolă care vă permite să accesați anumite părți ale site-ului nostru, sunteți responsabil pentru păstrarea confidențialității acestei parole. Vă rugăm să nu împărtășiți o parolă cu nimeni.

Din păcate, transmiterea de informații prin internet nu este complet sigură. Deși vom face tot posibilul pentru a vă proteja informațiile personale, nu putem garanta securitatea datelor dumneavoastră transmise pe site-ul nostru; orice transmisie este pe propriul risc. Odată ce am primit informațiile dvs., vom folosi proceduri stricte și caracteristici de securitate pentru a încerca să împiedicăm accesul neautorizat.

În cazul în care aveți preocupări speciale cu privire la o metodă de transmitere a datelor, vom lua măsuri rezonabile pentru a oferi o metodă alternativă.

8. Drepturile dumneavoastră

Puteți contacta responsabilul nostru cu protecția datelor, [email protected], pentru a vă exercita drepturile. Când vă exercitați drepturile, vă vom informa întotdeauna cu privire la orice motiv legal care ne poate impune să continuăm prelucrarea datelor dumneavoastră.

Aveți dreptul să ne solicitați informații despre dacă vă procesăm informațiile personale și să puneți întrebări despre modul în care colectăm, stocăm și procesăm aceste informații.

Aveți dreptul de a accesa gratuit informații despre informațiile personale pe care le deținem despre dumneavoastră, indiferent dacă acestea sunt transferate într-o țară terță sau organizație internațională și garanțiile asociate.

Aveți dreptul de a primi orice date cu caracter personal pe care le deținem despre dvs. într-un format utilizat în mod obișnuit și care poate fi citit de mașină.
În cazul în care informațiile pe care le deținem nu sunt exacte sau sunt incomplete, aveți dreptul de a cere să corectăm aceste informații și o vom face fără întârzieri nejustificate.
Aveți dreptul de a solicita să ștergem orice date pe care le prelucrăm despre dumneavoastră, acolo unde prelucrarea nu mai este necesară.

În cazul în care ați dat anterior consimțământul pentru prelucrarea datelor dumneavoastră, aveți dreptul de a elimina acel consimțământ și de a opri prelucrarea datelor dumneavoastră specifice consimțământului respectiv. De asemenea, aveți dreptul de a vă opune prelucrării de către noi a datelor dumneavoastră.

9. Site-uri externe

Site-ul nostru poate conține, ocazional, link-uri către și de la site-urile web ale rețelelor noastre partenere, agenților de publicitate și afiliaților. Dacă accesați un link de acces către oricare dintre aceste site-uri web, vă rugăm să rețineți că aceste site-uri web au propriile politici de confidențialitate și că nu acceptăm nicio responsabilitate sau răspundere pentru aceste politici. Vă rugăm să verificați aceste politici înainte de a trimite orice informații personale pe alte site-uri web.
10. Păstrarea datelor dumneavoastră

Perioada pentru care Vom păstra datele dumneavoastră depinde de orice perioade de păstrare legale la care suntem obligați să aderăm ca organizație reglementată. După expirarea acestei perioade, datele cu caracter personal vor fi șterse în siguranță, atâta timp cât nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea vreunui contract, inițierea unui contract sau în legătură cu alte proceduri judiciare.

11. Modificări ale Notificării noastre privind confidențialitatea

Această notificare a fost actualizată ultima dată 29 martie 2022. Orice modificări pe care le putem aduce în viitor la notificarea noastră de confidențialitate vor fi postate pe această pagină și, după caz, vă vor fi notificate prin e-mail. Vă rugăm să reveniți frecvent pentru a vedea eventualele actualizări sau modificări ale Notificării noastre de confidențialitate.