Actualizarea conștientizării fraudei: Infractorii folosesc pandemia Covid-19 pentru a înșela publicul

  • întoarce-te
  • Blog
  • Latest

3 April 2020

scris de
joanasaomiguel

Ne sfătuim clienții să fie vigilenți împotriva fraudei, în special în ceea ce privește împărtășirea informațiilor financiare și personale, deoarece infractorii încearcă să valorifice pandemia Covid-19.

I
nfractorii sunt experți în implicarea oamenilor și organizațiilor. Ei petrec ore întregi cercetându-vă pentru înșelătorii, speram să nu le permiteti acest lucru.

1. Acordați un moment, oprește-te și gândește-te înainte de a împărtăși banii sau informațiile tale care te poate păstra în siguranță.

2. Provocare: Ar putea fi fals? Este bine să respingem, să refuzăm sau să ignorăm orice solicitare. Doar infractorii vor încerca să te grăbească sau să te panicheze.

3. Protejează-te: contactați imediat Ebury dacă credeți că sunteti victima unei inselatori.

Lumea a înregistrat o creștere uriașă a numărului de oameni care lucrează de la distanță. Aceasta înseamnă că, în mod semnificativ, mai multe persoane vor fi vulnerabile la frauda serviciilor informatice, în cazul în care infractorii vor încerca să vă convingă să oferiți acces la computer sau să vă divulgati datele de conectare și parolele. De asemenea, se anticipează că va exista o creștere a escrocheriei sau a apelurilor telefonice de inselatorie.

Amenințări de top

Aplicațiile false reprezintă o amenințare la adresa securității în 2020. În prezent, nu oferim o aplicație Ebury pentru a accesa sistemele noastre. Suntem conștienți de o aplicație Ebury falsă, care poate fi descărcată de pe unele dintre magazinele de aplicații online. Aceasta nu este o aplicație autentică și ne sfătuim clienții să nu încerce să descarce aplicația. Am raportat aplicația ca fiind falsă și luăm măsurile necesare pentru ca aplicația să fie eliminată din magazinele de aplicații.

De asemenea, suntem conștienți de fraude comise de persoane care pretind ca fac parte din echipa Ebury. Atunci când comunică cu Ebury, sfătuim clienții să verifice adresa de e-mail cu care corespund, verificând nepotrivirea sau informațiile inexacte din câmpul „din”, precum și verificarea formatului general al adresei de e-mail.

La Ebury, nu vom schimba niciodată detaliile contului nostru bancar fără să informăm clienții cu mult timp în avans. Vă rugăm să acordati timpul necesar pentru a verifica detaliile bancare din Ebury Online dacă aveți întrebări sau nelămuriri.

Sfaturi pentru afaceri

-Verificați: Dacă primiți o cerere de a plăti bani într-un cont bancar nou pentru un furnizor existent, contactați furnizorul utilizând datele de contact stabilite, pentru a verifica și a confirma solicitarea de plată.

-Procese interne: Stabiliți procese interne solide pentru gestionarea modificărilor la detaliile de plată. De exemplu, numai angajații desemnați ar trebui să pot sa faca modificări la regimul de plată.

Informații sensibile: facturile, informațiile de plată și alte documente care conțin informații financiare sensibile ar trebui să fie stocate în siguranță și să fie accesibile numai personalului care are nevoie de acestea pentru a-și îndeplini sarcinile. Documentele sensibile trebuie mărunțite înainte de a fi eliminate.

Dacă ați efectuat o plată: informați-ne cât mai curând posibil. Monitorizați-vă regulat situațiile bancare pentru orice activitate neobișnuită.

Dacă observați o activitate suspectă pe contul dvs. sau dacă ați fost victima unei fraude, vă rugăm să trimiteți un e-mail la fraud@ebury.com sau vizitați pagina noastră de fraudă pentru a afla mai multe informații.

acțiune