Politica de Confidențialitate

    EburyPartners UK Limited („noi”, „nouă” sau „nostru”) își asumă angajamentul de a vă proteja și respecta confidențialitatea.

    Parte a activității noastre obișnuite, colectăm anumite informații personale ale clienților noștri. Acest set de politici stabilește temeiul pentru procesarea informațiilor personale pe care le colectăm sau pe care ni le furnizează clienții. Vă rugăm să citiți politicile cu atenție, pentru a înțelege practicile noastre cu privire la informațiile dvs. personale.

    Accesând www.ebury.com, online.ebury.com sau bos.eburypartners.com („Site-urile noastre”), acceptați și vă exprimați acordul privind practicile descrise în aceste politici.

    Entități responsabile de respectarea Regulamentului General pentru Protecția Datelor („Regulamentul”):

    Operator de Date
    EburyPartners UK Limited,
    100 Victoria Street,
    London, SW1E 5JL.
    Telefon: +44 (0) 20 3872 6670
    Email: info@ebury.com

    Responsabil cu Protecția Datelor
    Ben de la Salle, EburyPartners UK Limited,
    100 Victoria Street, London, SW1E 5JL.
    Telefon: +44 (0) 20 7197 9900
    Email: dpo@ebury.com

    Pentru orice întrebări cu privire la Protecția Datelor, puteți contacta direct Ofițerul nostru pentru Protecția Datelor.

    Aveți dreptul să depuneți o plângere la Autoritatea de Supraveghere. Autoritatea Principală de Supraveghere este:

    Autoritatea Principală de Supraveghere
    Biroul Comisarului responsabil cu Protecția Datelor
    WycliffeHouse, Water Lane, Wilmslow, Cheshire, SK9 5AF, United Kingdom
    Telefon: +44 (0) 303 123 1113
    Email: casework@ico.org.uk
    Website: https://ico.org.uk

    Avem dreptul de a colecta și procesa următoarele date despre dvs.:

    Informații pe care ni le furnizați dvs.

    ● Ne puteți furniza informații despre dvs. completând formularele de pe site-urile noastre sau corespondând cu noi prin telefon, e-mail sau alte modalități. Acestea includ informații pe care le furnizați când vă înregistrați pentru utilizarea site-urilor noastre, când vă abonați la serviciile noastre, plasați o comandă sau tranzacționați pe site-urile noastre sau când raportați o problemă cu site-urile noastre. Informațiile pe care ni le furnizați pot include numele, adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon, informații financiare și legate de credite.
    ● Ne puteți oferi informații privind beneficiari, acționari, administratori și directori, pentru a ne facilita furnizarea serviciilor. Pentru aceasta puteți utiliza formularele de contact de pe site-urile noastre sau puteți coresponda cu noi telefonic, prin e-mail sau prin alte modalități. Informațiile pe care ni le oferiți pot include numele acestor persoane, adresa, adresa de e-mail și numărul de telefon, informații financiare și legate de credite.

    Informații pe care le colectăm noi despre dvs.

    Pe parcursul fiecărei vizite pe care o faceți pe site-ul nostru, ne rezervăm dreptul de a colecta automat următoarele informații:

    ● Informații tehnologice, inclusiv adresa Internet Protocol utilizată pentru a vă conecta computerul la internet, informațiile de autentificare, tipul și versiunea browser-ului, fusul orar, tipurile și versiunile programelor tip plug-in din browser, platforma și sistemul de operare;
    ● Informații despre vizita dvs., inclusiv adresa URL completă, înregistrarea clicurilor prin care ați ajuns la, ați navigat prin și ați părăsit site-urile noastre (inclusiv data și ora); produsele vizualizate sau pe care le-ați căutat; timpul de răspuns al paginii, erorile de download, durata vizitării anumitor pagini, informații privind interacțiunea cu pagina (precum scrolling, clicuri și poziționarea mouse-ului asupra anumitor elemente), metode utilizate pentru a părăsi pagina și orice număr de telefon folosit pentru a apela numărul serviciului nostru de relații cu clienții.

    Informații pe care le primim din alte surse

    ● Există posibilitatea să primim informații despre dvs. dacă utilizați alte site-uri deținute de noi sau alte servicii furnizate de noi. Aceste informații ar putea fi difuzate în interiorul companiei și ar putea fi combinate cu informațiile colectate de pe acest site. De asemenea, avem o colaborare strânsă cu alte entități (cum ar fi parteneri de afaceri, subcontractori de servicii tehnice, de plată și de livrare, rețele de publicitate, furnizori de analize statistice, furnizori de informații privind căutările, agenții de raportare în domeniul creditelor) și am putea primi informații despre dvs. de la acestea. În aceste cazuri, ne vom asigura că sunt respectate integral prevederile Regulamentului.

    Module Cookie

    Pentru procesarea modulelor cookie funcționează regula „Consimțământului Implicit”. Prima dată când accesați site-urile noastre vă vom informa cu privire la modulele cookie pe care le utilizăm, iar continuând navigarea pe site-urile noastre acceptați implicit utilizarea modulelor cookie de către compania noastră.

    Un modul cookie este un fișier text foarte mic memorat în computerul dvs., care ne permite să vă diferențiem de alți utilizatori ai site-urilor noastre. Aceste module ne ajută să vă oferim o experiență plăcută atunci când navigați site-urile noastre. Utilizăm următoarele tipuri de module cookie:

    Module cookie absolut necesare. Acestea sunt module cookie necesare funcționării site-urilor noastre. Includ, de exemplu, module cookie care vă permit să vă autentificați în zone securizate ale site-urilor noastre.
    Module cookie pentru analiză/performanțe. Aceste ne permit să identificăm și să contorizăm numărul de vizitatori și să observăm modul cum navighează vizitatorii prin site-urile noastre. Acest proces ne ajută să îmbunătățim funcționarea site-urilor noastre, de exemplu asigurându-ne că utilizatorii găsesc cu ușurință ceea ce caută.
    Module cookie pentru funcționalitate. Acestea sunt utilizate pentru a vă recunoaște atunci când reveniți pe site-urile noastre. Acest lucru ne permite să personalizăm conținutul în funcție de utilizator, memorând preferințele acestuia (de exemplu alegerea limbii sau regiunii).

    Vă rugăm să rețineți că și alte entități ar putea utiliza module cookie (cum ar fi rețele de publicitate și furnizori de servicii precum analiza traficului web), asupra cărora nu avem niciun fel de control. Este probabil ca aceste module cookie să fie de tip analiză/performanțe sau cu sarcini precise.

    Puteți bloca modulele cookie, activând opțiunile browser-ului care vă permit refuzul tuturor sau anumitor module cookie. Cu toate acestea, vă rugăm să aveți în vedere faptul că, dacă blocați toate modulele cookie (inclusiv cele esențiale), există posibilitatea să nu puteți accesa conținutul site-urilor noastre sau părți ale acestuia.

    Cum utilizăm datele dvs.

    Informații pe care ni le furnizați dvs. – Vom folosi aceste informații:

    ● pentru a ne îndeplini obligațiile asumate în urma contractelor încheiate între noi și dvs. și pentru a vă furniza informațiile, produsele și serviciile oferite de noi;
    ● pentru a vă furniza informații despre alte produse și servicii pe care le oferim;
    o dacă sunteți un client deja existent, vă vom contacta numai cu informații despre bunuri și servicii similare celor care au fost subiectul unei vânzări sau negocieri ale unei vânzări către dvs.
    o dacă sunteți un client nou, vă vom contacta numai dacă v-ați exprimat consimțământul. Dacă nu doriți să vă folosim datele în niciun fel, vă rugăm să bifați căsuța relevantă, din cadrul formularului prin care colectăm datele dvs.
    o vă puteți retrage consimțământul în orice moment, utilizând link-urile afișate la finalul e-mail-urilor transmise de noi în scopuri comerciale sau contactând responsabilul nostru pentru protecția datelor.

    ● pentru a vă informa despre modificările aduse serviciilor noastre;
    ● pentru a răspunde oricărei întrebări formulate pe site-urile noastre, telefonic, prin e-mail sau în alt mod;
    ● pentru a respecta obligațiile legale aplicabile în cazul nostru, în calitate de operator de date și companie reglementată;
    ● atunci când trebuie să protejăm interesele vitale ale dvs. sau ale altei persoane fizice;
    ● atunci când îndeplinim obligații în interes public sau executăm o sarcină oficială care ne-a fost atribuită.

    Informații pe care le colectăm noi despre dvs. – Vom folosi aceste informații:
    ● pentru a administra site-urile noastre și pentru operațiuni interne, inclusiv depanare, analiza datelor, testare, statistici și cercetări;
    ● pentru a ne îmbunătăți site-urile, asigurându-ne că conținutul acestora este prezentat în cel mai eficient mod pentru dvs. și computerul dvs.;
    ● pentru a vă permite să participați la elemente interactive ale serviciilor noastre, dacă alegeți să faceți acest lucru;
    ● ca parte a eforturilor noastre de a ne menține site-urile sigure și protejate;
    ● pentru a măsura și a înțelege eficiența campaniilor publicitare pe care vi le prezentăm dvs. și altor persoane și a furniza reclamele relevante pentru dvs.

    Informații pe care le primim din alte surse. – Vom folosi aceste informații:
    Ne rezervăm dreptul de a combina aceste informații cu cele furnizate de dvs. și cele colectate de noi despre dvs. Puteți utiliza aceste informații și pe cele combinate în scopurile descrise anterior (în funcție de tipul informațiilor primite).

    Informații pe care le divulgăm despre dvs.

    Putem divulga informațiile dvs. personale oricărui membru al grupului nostru, respectiv filialelor noastre, reprezentanțelor, sucursalelor, companiei principale și filialelor acesteia, după cum este definit în secțiunea 1.159 din Legea Britanică privind Funcționarea Companiilor din 2006.
    Nu vom vinde niciodată informațiile dvs. personale fără consimțământul dvs. Am putea împărți informațiile dvs. cu anumiți terți. Atunci când acest lucru este necesar, ne obligăm să respectăm în totalitate prevederile Regulamentului. Acestea sunt tipurile de organizații cu care am putea împărți informațiile dvs. personale:

    ● Parteneri de afaceri, furnizori și subcontractori, pentru îndeplinirea oricărui contract pe care îl semnăm cu aceștia sau cu dvs.
    ● Furnizori de servicii analitice și motoare de căutare, care ne sprijină în îmbunătățirea și optimizarea site-urilor noastre.
    ● Agenții de credit, pentru a evalua scorul dvs. de credit, dacă acest lucru reprezintă o condiție a unui contract semnat cu dvs.
    Ne rezervăm dreptul de a transmite informațiile dvs. personale unor organizații terțe:
    ● Dacă achiziționăm sau vindem o afacere sau active ale companiei, caz în care putem transmite informațiile dvs. personale potențialului cumpărător sau vânzător al unei astfel de afaceri sau activ.
    ● Dacă EburyPartners UK Limited sau masa activelor sale este achiziționată de o altă companie, caz în care informațiile personale ale clienților companiei vor reprezenta unul dintre activele transferate.
    ● Dacă avem obligația să dezvăluim sau să transmitem informațiile dvs. personale pentru a respecta prevederile legale în vigoare sau pentru a pune în aplicare Condițiile de Utilizare sau Termenele și Condițiile noastre și alte acorduri; sau pentru a proteja drepturile, proprietatea sau siguranța noastră, a grupului nostru de companii, a clienților sau a altor persoane. Acest aspect implică schimbul de informații cu alte companii și organizații, în scopul protecției împotriva fraudelor și a reducerii riscurilor în cazul creditelor.

    Unde stocăm informațiile dvs. personale

    Datele colectate de la dvs. pot fi transferate și stocate într-o destinație din afara Spațiului Economic European („SEE”). Aceste informații ar putea fi procesate de personal din afara SEE, care lucrează pentru noi sau pentru unul dintre furnizorii noștri. Personalul acesta se poate ocupa, printre altele, de finalizarea comenzii dvs., de procesarea detaliilor dvs. de plată și de furnizarea de servicii de relații cu clienții. Când aceste transferuri sunt necesare, ele vor fi efectuate cu respectarea integrală a prevederilor Regulamentului.

    Toate informațiile dvs. personale vor beneficia de un nivel înalt de protecție atunci când sunt procesate, indiferent dacă aceste activități sunt desfășurate de noi, subcontractorii noștri sau agenți.

    Toate informațiile pe care ni le transmiteți sunt stocate sub controlul nostru. Toate tranzacțiile de plată sunt criptate. În cazul în care v-am transmis (sau v-ați ales) o parolă care vă permite să accesați anumite zone ale site-ului nostru, vă asumați responsabilitatea completă pentru păstrarea confidențialității parolei. Vă rugăm să nu transmiteți nimănui această parolă.

    Din păcate, transmiterea de informații prin intermediul internetului nu este pe deplin sigură. Cu toate că depunem toate eforturile pentru protejarea informațiilor dvs. personale, nu putem garanta securitatea datelor transmise site-urilor noastre; transmiterea de date se desfășoară pe riscul dvs. După ce primim informația, utilizăm proceduri stricte și elemente de securitate pentru a preveni accesul neautorizat.

    Dacă aveți îndoieli cu privire la o anumită metodă de transmitere a datelor, vom lua toate măsurile necesare pentru a asigura o metodă alternativă.

    Drepturile dvs.

    Puteți contacta responsabilul cu protecția datelor, utilizând adresa dpo@ebury.com, pentru a vă exercita drepturile. Atunci când vă exercitați drepturile, vă vom informa în orice moment cu privire la motivele legitime care ne-ar putea determina să continuăm procesarea datelor dvs.

    Aveți dreptul de a ne solicita informații dacă vă procesăm datele personale și de a solicita lămuriri cu privire la modul de colectare, stocare și procesare a acestor date.

    Aveți dreptul de a accesa informațiile gratuite despre datele dvs. personale pe care le deținem, chiar dacă acestea au fost transferate într-o altă țară sau către o organizație internațională și sistemele de protecție aferente.

    Aveți dreptul de a recepționa toate datele dvs. personale pe care le deținem, într-un format electronic utilizat în mod curent.

    În cazul în care informațiile pe care le deținem nu sunt corecte sau sunt incomplete, aveți dreptul de a solicita corectarea acestor informații și ne obligăm să facem acest lucru în cel mai scurt timp posibil.

    Aveți dreptul de a ne solicita ștergerea oricăror informații ale dvs. procesate de noi, în cazul în care procesarea acestora nu mai este necesară.

    În cazul în care v-ați exprimat anterior consimțământul pentru procesarea informațiilor dvs. personale, aveți dreptul de a vă retrage consimțământul și de a ne solicita încetarea procesării datelor aferente consimțământului respectiv. De asemenea, aveți dreptul de a vă exprima obiecțiile cu privire la procesarea datelor dvs. personale.

    Site-uri externe

    Ocazional, site-ul nostru ar putea conține link-uri către și din partea altor site-uri ale rețelei noastre de parteneri, furnizori de publicitate și afiliați. Dacă urmați un link către aceste site-uri, vă rugăm să aveți în vedere faptul că acestea au propriile politici privind datele personale și nu ne asumăm răspunderea sau responsabilitatea pentru aceste politici. Vă rugăm să consultați aceste politici înainte să transmiteți informații personale acestor site-uri.

    Păstrarea datelor

    Perioada păstrării datelor dvs. depinde de reglementările în vigoare pe care trebuie să le respectăm în calitate de organizație reglementată. După expirarea acestei perioade, datele personale vor fi șterse în siguranță, atât timp cât acestea nu sunt necesare derulării unui contract, inițierii unui contract sau altor proceduri legale.

    Modificări aduse politicii privind datele personale

    Această politică a fost actualizată ultima oară la data de 29.05.2018. Orice modificări aduse ulterior politicii privind datele personale vor fi afișate pe această pagină și, dacă este cazul, vă vor fi transmise prin e-mail. Vă rugăm să verificați frecvent eventualele actualizări sau modificări aduse politicii privind datele personale.